Звернення Громадян
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у Сахновщинській селищній раді Красноградського району
1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Сахновщинській селищній раді Красноградського району.
2. Особистий прийом громадян головою селищної ради, заступниками голови, секретарем ради та керуючою справами здійснюється лише за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян, затвердженим розпорядженням селищної рди.
3. У першочерговому порядку здійснюється прийом таких категорій громадян:
- жінки, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня";
- інваліди Великої Вітчизняної війни;
- Герої Соціалістичної Праці;
- Герої Радянського Союзу;
- Герої України.
4. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
5. Попередній (не пізніше ніж за 7 днів до дня прийому) запис на прийом до голови селищної ради, заступників голови селищної ради та керуючою справа здійснюється секретарем керівника за адресою: Харківська область, смт. Сахновщина, вул. Шмідта ,10. Попередній запис може здійснюватись за телефоном 3-10-03.
6. Під час попереднього запису на особистий прийом з'ясовуються прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа чи орган державної влади, до компетенції яких належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).
Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
7. У записі на особистий прийом може бути відмовлено на таких підставах:
7.1. Повторне звернення одного й того ж громадянина, з одного й того ж питання, що було вирішено по суті.
7.2. Звернення з приводу оскарження рішення, що було подане з порушенням строків, визначених статтею 17 Закону України "Про звернення громадян".
7.3. Звернення особи, визнаної судом недієздатною (за винятком випадків, коли від імені особи діє офіційно призначений представник, повноваження якого оформлені в порядку, встановленому чинним законодавством).
8. Забороняється відмова громадянинові в записі на особистий прийом з підстав ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
Про відмову в записі та причини відмови громадянинові надаються відповідні роз'яснення.
9. Прийом громадян у дні, не визначені графіком особистого прийому, та з питань, що не потребують прийняття рішення голови селищної ради, заступників голови селищної ради, керуючої справами (надання громадянам усних роз'яснень, консультацій та ін.), здійснюють уповноважені ними посадові особи у понеділок, вівторок, середу та четвер з 10-00 до 17-00 години.
10. Під час особистого прийому громадянин повинен пред'явити документ, що посвідчує його особу.
У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку, та/або особи, які перебувають у родинних стосунках з такими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу та повноваження.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.
11. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).
12. Якщо вирішити порушене у зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати такого розгляду громадянинові за його згодою надається усна або письмова відповідь.
13. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення поставлених громадянином питань посадова особа може залучати до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів селищної ради.
14. Якщо питання, порушені в одержаному зверненні, не входять до компетенції селищної ради, в строк не більше п'яти днів з дня реєстрації звернення надсилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянин, який подав звернення. У разі, якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, в той самий строк звернення повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.
15. Відповідь на звернення, що подано під час особистого селищного голови, заступників селищного голови та керуючої справами, надається за підписом посадової особи, яка здійснювала цей прийом.
16. Письмові та усні звернення (пропозиції, заяви і скарги), подані під час особистого прийому, передаються головному спеціалісту загального відділу для реєстрації відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 N 348.
18. Посадові особи селищної ради, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07.02.2008 N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
ГРАФІК
особистого прийому громадян у Сахновщинській селищнй раді Красноградського району
Сахновщинський селищний голова |
Володимир СУЄЦЬКИЙ |
четверг |
з 09-00 до 12-00 |
Секретар селищної ради |
Віталій ЯКОВЕНКО |
середа |
з 10-00 до 12-00 |
Перший заступник голови |
Валерій ЗАВАЛІЙ |
понеділок |
з 09-00 до 12-00 |
Заступник голови |
Олександр КОБА |
вівторок |
з 09-00 до 12-00 |
Заступник голови |
Максим КАРПЛЮК |
п’ятниця |
з 09-00 до 12-00 |
Керуюча справами |
Світлана СІРЕНКО |
п’ятниця |
з 13-00 до 16-00Звіт |
ЗВІТИ:
Звіт по зверненням громадян за липень 2024 року
Звіт по зверненням за І півріччя 2024 року
Звіт по зверненням громадян за ІІ квартал 2024р
Звіт по зверненням громадян за червень 2024 року
Звіт по зверненням громадян за травень 2024 року
Звіт по зверненням громадян за квітень 2024 року
Звіт по зверненням громадян за І квартал 2024р
Звіт по зверненням громадян за березень 2024 року
Звіт по зверненням громадян за лютий 2024 року
Звіт по зверненням громадян за січень 2024 року
Звіт по зверненням за 2023 рік
Звіт по зверненням за 9 місяців 2023 року
Звіт по зверненням за І півріччя 2023 року
Звіт по зверненням громадян за грудень 2023 року
Звіт по зверненням громадян за листопад 2023 року
Звіт по зверненням громадян за жовтень 2023 року
Звіт по зверненням громадян за вересень 2023 року
Звіт по зверненням громадян за серпень 2023 року
Звіт по зверненням громадян за липень 2023 року
Звіт по зверненням громадян за червень 2023 року
Звіт по зверненням громадян за травень 2023 року
Звіт по зверненням громадян за березень 2023 року
Звіт по зверненням громадян за лютий 2023 року