Сахновщинська селищна рада
Харківська область, Красноградський район

Шановні військовослужбовці та члени їх сімей Сахновщинської громади!

Дата: 07.06.2024 15:00
Кількість переглядів: 44

Фото без описуІнформуємо вас, що на засіданні XXII сесії VIII скликання Харківської обласної ради було затверджено Порядки використання коштів обласного бюджету для виплати адресної грошової допомоги членам сімей військовослужбовців. Вони діють в рамках комплексної Програми підтримки захисників та захисниць України та членів їхніх сімей у Харківській області на 2024-2028 роки. Відтепер кожен житель, який має відповідний соціальний статус, може оформити грошову допомогу. Детальніше про затверджені Порядки:

1. Порядок використання коштів обласного бюджету на виплату щомісячної адресної грошової допомоги дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць.

Цей порядок визначає механізм виплати щомісячної адресної грошової допомоги дітям загиблих (померлих) захисників та захисниць України, які були зареєстровані на момент смерті у Харківській області (крім м. Харків) у розмірі 8 000 грн, до досягнення дитиною 18 років (далі щомісячна допомога).

Аби отримати виплати, заявник має звернутися до відділу соціального захисту населення Сахновщинської селищної ради за місцем реєстрації на момент смерті загиблого (померлого) захисника чи захисниці України із особистою заявою та засвідченими в установленому чинним законодавством порядку копіями таких документів:

- заяви законного представника дитини або дитини, яка досягла 14 років;

- паспорта громадянина у країни (всіх заповнених сторінок) заявника (при наданні копії ID-паспорта (лицьового та зворотного боку);

- свідоцтва про народження дитини;

- посвідчення члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України;

- рішення органу опіки та піклування (за необхідності);

- довідки про відкриття поточного рахунку в уповноваженому банку.

2. Порядок використання коштів обласного бюджету на виплату щомісячної адресної грошової допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України

Цей порядок визначає механізм виплати щомісячної адресної грошової допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які зареєстровані та фактично проживають на території Харківської області (крім м. Харків), розмір якої має відповідати розміру пільги, наданої відповідно до положень Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», - до 50% (але не більше ніж 100% з урахуванням виплат з державного бюджету) плати за користування житлом (квартирна плата) та за користування комунальними послугами (газом, електроенергією та іншими послугами), скрапленим балонним газом для побутових потреб в межах середніх норм споживання відповідно до соціальних нормативів користування зазначеними послугами.

Виплата щомісячної допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг (далі – щомісячна допомога) здійснюється членами сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України (далі захисники), як перебувають на обліку в органах Пенсійного фонду України як отримувач пільги, з місця подання заяви.

Для виплати щомісячної допомоги заявник звертається до відділу соціального захисту населення Сахновщинської селищної ради за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання із особистою заявою та засвідченими в установленому чинним законодавством порядку копіями таких документів:

- паспорта громадянина України (всіх заповнених сторінок) заявника (при наданні копії ID-паспорта (лицьового та зворотного боку) необхідно надати витяг із Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання заявника). У разі якщо адреси зареєстрованого та фактичного місця, проживання не збігаються, надається копія документа, що підтверджує місце фактичне проживання заявника;

- довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків отримувача адресної допомоги або, якщо особа через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган, копії сторінки паспорта, де є відмітка про наявність у неї права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. У разі якщо заявник має ID-паспорт, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків не надається;

- посвідчення члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України;

- довідку про відкриття поточного рахунку в Уповноваженому банку.

За консультацією та оформленням відповідно до Порядків вищезазначених виплат звертатись до відділу соціального захисту населення Сахновщинської селищної ради - 1 поверх, 12 кабінет.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь