Сахновщинська селищна рада
Харківська область, Красноградський район

ЗВІТ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ САХНОВЩИНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ЗА 2021 РІК

Дата: 01.02.2022 13:54
Кількість переглядів: 148

Фото без описуОсновною діяльністю Сахновщинського підприємства комунальних послуг є збирання та вивіз твердих побутових на території Сахновщинської селищної ради. Окрім цього, підприємство виконує роботи по ліквідації несанкціонованих звалищ на території селищної ради, залучається до створення та утримання об’єктів благоустрою і місць загального користування, в зимовий час в межах технічних можливостей проводить розчистку від снігу вулиць та доріг, посипання піщано-сольовою сумішшю, а в літній час - обкошування доріг та територій загального користування.

З травня 2021 року Сахновщинське ПКП є балансоутримувачем мережі вуличного освітлення на території Сахновщинської селищної ради та здійснює її утримання і обслуговування.

Для покращення фінансового стану підприємство додатково надає населенню автотранспортні послуги, послуги з обкошування присадибних територій, городів та інших територій замовника, ритуальні послуги та інші види робіт та послуг, які не суперечать статуту підприємства та законодавству України.

Пріоритетом на 2021 рік в роботі підприємства було проведення заходів, спрямованих на укладання договорів по поводженню з побутовими відходами з населенням, приватними підприємцями, підприємствами, установами і організаціями.

У рамках проведення Всеукраїнського двомісячника «За чисте довкілля» згідно затвердженого плану було проведено 7 зустрічей в трудових колективах селища, а саме: з колективом Сахновщинського елеватору, КЗ «Сахновщинський ліцей №2», КЗ «Сахновщинський ліцей №1», Сахновщинське відділення АК «Харківенергозбут», Сахновщинський РЕМ, філія «Сахновщинський райавтодор», з метою проведення роз’яснювальної роботи про необхідність укладання договорів на вивіз твердих побутових відходів. За результатами зустрічей та на прохання мешканців селища було проаналізовано віддаленість розміщення майданчиків для збору ТПВ й встановлено додатково контейнера на 4 нових місцях для збору твердих побутових відходів від населення, яке проживає в приватному секторі.

У вересні 2021 року працівниками підприємства було проведено заміну та ремонт контейнерів для збору ТПВ та пофарбовано всі контейнери на території селища.

Протягом 2021 року підприємством здійснено обкошування узбіч, парків, скверів та інших територій Сахновщинської селищної ради в 6 старостатах, кількістю 61 мотогодина, в селищі Сахновщина - 51 мотогодина.

Проведено встановлення огорожі в центрі селища біля пам’ятника Героїв Чорнобиля.

За звітний період з мешканцями селища укладено 353 договори. На теперішній час загальна кількість договорів складає 2242 (у 2020 році - 1889).

На території селища розташовано 2963 домоволодінь та 534 квартири в багатоповерхових будинках.

За послугу з вивезення твердих побутових відходів в селищі Сахновщина сплачують 3020 осіб, що складає 61% від загальної кількості мешканців, які фактично проживають в селищі (4879).

Протягом зазначеного періоду також велася робота по збільшенню обсягів надання послуг з вивезення твердих побутових серед приватних підприємців, установ і організацій. На початок року було укладено 52 договори з вищезазначеними категоріями, а станом на 1.01.2022 року - 95.

Шляхом проведення претензійної роботи у порівнянні з минулим 2020 роком, збільшилася сплата за надані послуги по приватному сектору: 2020 рік - 51%, 2021 рік – 75%.

Щоденно працівниками Сахновщинського ПКП проводиться прибирання закріпленої території загального користування селища Сахновщина, а також в межах своїх фінансових можливостей проводилося озеленення територій. Так, було висаджено 400 корінців петуній, які вперше особисто працівниками були вирощені на базі підприємства. Для подальшого здійснення заходів з озеленення клумб селища більш якісними рослинними культурами, необхідно запланувати до бюджету селищної ради на 2022 рік необхідні кошти на їх придбання.

При прийнятті мережі вуличного освітлення на баланс Сахновщинського ПКП, вдалося створити електротехнічну групу з двох осіб: інженера-енергетика і електромонтера, та провести їх навчання і атестацію. За звітний період працівниками цього підрозділу було здійснено 57 виїздів до старостинських округів, з них здійснено виїздів до населених пунктів – 113, на обслуговування мережі вуличного освітлення, де замінено 702 електролампочки, 97 таймерів, 7 фотореле, 4 магнітних пускачі, 14 електророзеток та 14 електровилок. Встановлено 23 нових ліхтаря.

СЕРЕДНЬОСПИСКОВА ЧИСЕЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА ЗА 2021 РІК – 24 працівника.

ВИРУЧКА ЗА НАДАНІ ПОСЛУГИ ЗА 2021 РІК – 1127,5 тис. грн,

в тому числі:

- послуги з вивозу ТПВ населення багатоквартирних будинків - 108,3 тис. грн

- послуги з вивозу ТПВ по приватному сектору - 400,1 тис. грн

- послуги з вивозу ТПВ, надані юридичним особам - 124,7 тис. грн

- відшкодування пільг, субсидій - 11,4 тис. грн

- оренда приміщення юридичними особами - 19,5 тис. грн

- ритуальні послуги - 274,0 тис. грн

- послуги з поточного ремонту огорожі - 17,5 тис. грн

- транспортні послуги і завезення піску на кладовище - 11,8 тис. грн

- послуги по прибиранню і підмітанню вулиць - 33,6 тис. грн

- послуги з зимового утримання доріг (очистка снігу) - 10,0 тис. грн

- послуги по озелененню і вивозу гілок - 16,2 тис. грн

- послуги з вивозу несанкціонованих звалищ - 100,0 тис. грн

- послуги по збору вторинної сировини - 0,4 тис. грн.

Отримано бюджетні асигнування від Селищної ради станом на 01.01.2022 року в сумі 4117751,98 грн, в тому числі повернено коштів до бюджету 84733,23 грн (кошти для оплати електроенергії за грудень 2021 року).

КАСОВІ ВИДАТКИ ЗА 2021 РІК - 4033018,75 грн

в тому числі:

-по спецфонду на придбання техніки - 720000,00 грн

(придбано фронтальний колісний навантажувач Т-156 – 720,0 тис. грн)

- по загальному фонду (різниця тарифів на послуги з вивозу ТПВ) - 2196574,98 грн

(на виплату зарплати і сплату податків - 2047618,98 грн, на придбання ПММ - 148956 тис. грн)

- по загальному фонду на проведення робіт з благоустрою - 551177,00 грн

(на виплату зарплати і сплату податків - 551177.00 грн)

- по загальному фонду на вуличне освітлення - 565266,77 грн

( на виплату зарплати і сплату податків – 190143 ,00 тис. грн, на придбання електротоварів - 124686,00 тис. грн, на оплату електроенергії - 250437,77 тис. грн)

ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ ЗА НАДАНІ ПОСЛУГИ ПО ВИВОЗУ ТПВ НА 01.01.2022 РОКУ - 835,0 тис. грн

в тому числі:

- по багатоквартирних будинках - 40,2 тис. грн

- по приватному сектору - 794,8 тис. грн

- по юридичним особам - 0 ,4 тис. грн

КРЕДИТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ СТАНОМ НА 01.01.2022 РОКУ - відсутня.

Крім дохідної частини є і фактичні витрати на виконання послуг з вивозу ТПВ населенню і виконання інших видів послуг за 2021 рік, а саме:

- на придбання ПММ - 484,0 тис. грн

- на придбання запчастин для ремонту а/м - 150,3 тис. грн

- на матеріали для ремонту вуличного освітлення - 77,9 тис. грн

- на матеріали для ремонту виробничих приміщень - 63,9 тис. грн

- на матеріали для ремонту і фарбування контейнерів та виконання послуг з вивозу ТПВ - 77,8 тис. грн

- на матеріали для виконання ритуальних послуг - 5,7 тис. грн

- на спецодяг та МБП - 27,9 тис. грн

- на виплату заробітної плати - 2446,2 тис. грн

- на відрахування ЄСВ на зарплату - 501,3 тис. грн

- на сплату податку на майно - 5,9 тис. грн

- на сплату послуг банку - 44,6 тис. грн

- на оплату за електроенергію - 250,4 тис. грн

- на оплату за послуги зв’язку - 8,0 тис. грн

- витрати програмне забезпечення і обслуговування комп’ютерної техніки - 10,8 тис. грн

- витрати на охорону праці - 4,1 тис. грн

- амортизація основних засобів і нематеріальних активів - 210,3 тис. грн

- інші послуги (технічний огляд, послуги Нової пошти, державна реєстрація) - 10,0 тис. грн

- на оплату за водопостачання - 0,7 тис. грн

- витрати на ремонт автотранспорту - 144,6 тис. грн

- витрати на канцтовари і періодичні видання - 25,5 тис. грн

Всього: 4549,9 тис. грн

ФІНАНСОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ ПО БАЛАНСУ ПІДПРИЄМСТВА СТАНОМ НА 01.01.2022 РОКУ складає 111,1 тис. грн прибутку.

Причиною такого фінансового результату є залишкова вартість переданих основних засобів в господарське відання Сахновщинського ПКП Сахновщинською селищною радою в сумі 245,7 тис. грн.

ЗА ПІДТРИМКИ САХНОВЩИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ В ФІНАНСУВАННІ, САХНОВЩИНСЬКИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ПЛАНУЄТЬСЯ:

- збільшити кількість контейнерних майданчиків на території Сахновщинської селищної ради;

- здійснити ремонт і заміну контейнерів та контейнерних майданчиків для збору ТПВ;

- збільшити кількість контейнерів для збору ПЕТ;

- продовжити проведення роз’яснювальної роботи серед населення Сахновщинської селищної ради та укладення договорів на вивіз ТПВ;

- провести ревізію мережі вуличного освітлення, в ході якої встановити проблемні об’єкти та здійснити їх ремонт і відновлення;

- вивчити питання модернізації мережі вуличного освітлення з метою зменшення споживання електроенергії;

- придбання спеціального транспорту – автовишки.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь