Сахновщинська селищна рада
Харківська область, Берестинський район

🎉 Рік роботи паспортного столу: як це було — розповідають працівники

Дата: 25.04.2025 17:06
Кількість переглядів: 30

Фото без опису

Сьогодні минає рівно рік з моменту відкриття паспортного столу на базі Центру надання адміністративних послуг Сахновщинської селищної ради. За цей час тут отримали якісні й сучасні послуги сотні жителів та гостей громади. З нагоди першої річниці ми поспілкувалися з працівницями, які щодня зустрічають відвідувачів і супроводжують їх під час оформлення документів — ЮДІНОЮ Альоною Геннадіївною та АНДРІЙЧЕНКО Аліною Олександрівною. Вони розповіли про робочі будні та найяскравіші моменти за рік роботи.

Як минув перший рік вашої роботи? Що найяскравіше залишилося у пам’яті?
🗣 Відповідь адміністраторок Центру: Перший рік роботи паспортного столу був наповнений як викликами, так і позитивними моментами. Ми зіткнулися з різними ситуаціями, але найбільше запам’ятали задоволені обличчя наших відвідувачів. Особливо тоді, коли чули слова вдячності чи отримували рекомендації. Було приємно, коли нас радили знайомим не лише з інших громад, а й з інших областей. Це надихає й додає відповідальності, адже кожного клієнта ми сприймаємо як окрему історію, яка потребує особливої уваги.

Які саме послуги надає паспортний стіл сьогодні?
🗣  1. Оформлення і видача паспорта громадянина України у формі ID картки: 
- по досягненню 14-річного віку;
- у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки); 
- у разі закінчення терміну дії паспорта у формі  ID картки.
2. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон. 
3. Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку. 

Скільки документів вдалося оформити за цей час? 
🗣 За цей час надано понад 600 послуг: оформлення закордонних паспортів, ID картки громадянина України та вклейка фото по досягненню 25- та 45-річного віку. 

Чи були затримки з видачею документів?
🗣 Ні, затримок у роботі не було. Усі документи надходять вчасно, а термінові — навіть швидше, ніж зазначено у регламенті.

Чи удосконалюєте ви свої знання? Як саме?
🗣 Регулярно. Постійно долучаємось до онлайн-семінарів, тренінгів, вебінарів, навчаємось разом з працівниками Державної міграційної служби. Це допомагає нам залишатися в курсі змін і ефективно працювати в сучасних умовах. 

Як удосконалюєте саму роботу Центру?
🗣 Весь час  ми тісно співпрацюємо з працівниками Сахновщинського відділу ДМС з метою оптимізації надання адміністративних послуг та покращення їх якості. Для зручності отримання платних послуг,  у ЦНАПі встановлено POS-термінал, через який суб`єкти звернення можуть оплатити послуги банківською карткою, не виходячи з приміщення селищної ради та не очікуючи черги.

Які складнощі трапляються, і як ви з ними справляєтесь?
🗣 Основна складність – це відключення електроенергії, що, на жаль, стало загальною проблемою в Україні. Але керівництво селищної ради подбало про комфорт громадян – було придбано обладнання для безперебійної роботи за відсутності світла.

Які випадки або відвідувачі вам запам’яталися найбільше?
🗣 Наші найособливіші відвідувачі — це діти. Коли треба зробити фото для документів, іноді потрібно правильно всадити малечу, заспокоїти, зацікавити. У нас для цього є ефективний прийом – цукерки. Кладемо їх біля об’єктива, щоб дитина дивилася прямо, а потім звісно пригощаємо дітлахів, за їх старання. Це іноді непросто, але завжди весело і допомагає зробити процес комфортним для маленьких відвідувачів.

Які відгуки про роботу ви отримуєте він наших жителів? 
🗣 Ми отримуємо позитивні відгуки про нашу роботу. Часто чуємо: "Обов’язково напишу гарний відгук!" або "Порекомендую вас усім знайомим". Це дуже приємно. Люди дійсно повертаються та радять нас іншим.

Чи відчуваєте ви, що послуги паспортного столу дійсно є потрібними нашому населенню?
🗣 Безумовно! Наші послуги користуються попитом не тільки серед жителів громади, але й серед громадян з інших населених пунктів, зокрема з Харкова.

І на завершення нашого інтерв'ю: що б ви хотіли сказати відвідувачам Центру?
🗣 Ми хочемо подякувати всім відвідувачам за довіру та терпіння! Ми працюємо для вас, щоб кожен візит був швидким, зручним і ефективним. Процес роботи нашого Центру організований на високому рівні – наявна електронна черга, вчасне інформування про послуги, можливість їх оплати на місці, привітні працівники та безперебійна робота за відсутності електроенергії. Запрошуємо для подальшої співпраці - у нас комфортно, привітно та затишно! Завжди раді допомогти вам у вирішенні будь-яких питань!
📍 Працюємо з понеділка по п’ятницю за адресою: Сахновщинська селищна рада, 1 поверх, 4 кабінет


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь