🎉 Рік роботи паспортного столу: як це було — розповідають працівники
Сьогодні минає рівно рік з моменту відкриття паспортного столу на базі Центру надання адміністративних послуг Сахновщинської селищної ради. За цей час тут отримали якісні й сучасні послуги сотні жителів та гостей громади. З нагоди першої річниці ми поспілкувалися з працівницями, які щодня зустрічають відвідувачів і супроводжують їх під час оформлення документів — ЮДІНОЮ Альоною Геннадіївною та АНДРІЙЧЕНКО Аліною Олександрівною. Вони розповіли про робочі будні та найяскравіші моменти за рік роботи.
Як минув перший рік вашої роботи? Що найяскравіше залишилося у пам’яті?
🗣 Відповідь адміністраторок Центру: Перший рік роботи паспортного столу був наповнений як викликами, так і позитивними моментами. Ми зіткнулися з різними ситуаціями, але найбільше запам’ятали задоволені обличчя наших відвідувачів. Особливо тоді, коли чули слова вдячності чи отримували рекомендації. Було приємно, коли нас радили знайомим не лише з інших громад, а й з інших областей. Це надихає й додає відповідальності, адже кожного клієнта ми сприймаємо як окрему історію, яка потребує особливої уваги.
Які саме послуги надає паспортний стіл сьогодні?
🗣 1. Оформлення і видача паспорта громадянина України у формі ID картки:
- по досягненню 14-річного віку;
- у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки);
- у разі закінчення терміну дії паспорта у формі ID картки.
2. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
3. Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку.
Скільки документів вдалося оформити за цей час?
🗣 За цей час надано понад 600 послуг: оформлення закордонних паспортів, ID картки громадянина України та вклейка фото по досягненню 25- та 45-річного віку.
Чи були затримки з видачею документів?
🗣 Ні, затримок у роботі не було. Усі документи надходять вчасно, а термінові — навіть швидше, ніж зазначено у регламенті.
Чи удосконалюєте ви свої знання? Як саме?
🗣 Регулярно. Постійно долучаємось до онлайн-семінарів, тренінгів, вебінарів, навчаємось разом з працівниками Державної міграційної служби. Це допомагає нам залишатися в курсі змін і ефективно працювати в сучасних умовах.
Як удосконалюєте саму роботу Центру?
🗣 Весь час ми тісно співпрацюємо з працівниками Сахновщинського відділу ДМС з метою оптимізації надання адміністративних послуг та покращення їх якості. Для зручності отримання платних послуг, у ЦНАПі встановлено POS-термінал, через який суб`єкти звернення можуть оплатити послуги банківською карткою, не виходячи з приміщення селищної ради та не очікуючи черги.
Які складнощі трапляються, і як ви з ними справляєтесь?
🗣 Основна складність – це відключення електроенергії, що, на жаль, стало загальною проблемою в Україні. Але керівництво селищної ради подбало про комфорт громадян – було придбано обладнання для безперебійної роботи за відсутності світла.
Які випадки або відвідувачі вам запам’яталися найбільше?
🗣 Наші найособливіші відвідувачі — це діти. Коли треба зробити фото для документів, іноді потрібно правильно всадити малечу, заспокоїти, зацікавити. У нас для цього є ефективний прийом – цукерки. Кладемо їх біля об’єктива, щоб дитина дивилася прямо, а потім звісно пригощаємо дітлахів, за їх старання. Це іноді непросто, але завжди весело і допомагає зробити процес комфортним для маленьких відвідувачів.
Які відгуки про роботу ви отримуєте він наших жителів?
🗣 Ми отримуємо позитивні відгуки про нашу роботу. Часто чуємо: "Обов’язково напишу гарний відгук!" або "Порекомендую вас усім знайомим". Це дуже приємно. Люди дійсно повертаються та радять нас іншим.
Чи відчуваєте ви, що послуги паспортного столу дійсно є потрібними нашому населенню?
🗣 Безумовно! Наші послуги користуються попитом не тільки серед жителів громади, але й серед громадян з інших населених пунктів, зокрема з Харкова.
І на завершення нашого інтерв'ю: що б ви хотіли сказати відвідувачам Центру?
🗣 Ми хочемо подякувати всім відвідувачам за довіру та терпіння! Ми працюємо для вас, щоб кожен візит був швидким, зручним і ефективним. Процес роботи нашого Центру організований на високому рівні – наявна електронна черга, вчасне інформування про послуги, можливість їх оплати на місці, привітні працівники та безперебійна робота за відсутності електроенергії. Запрошуємо для подальшої співпраці - у нас комфортно, привітно та затишно! Завжди раді допомогти вам у вирішенні будь-яких питань!
📍 Працюємо з понеділка по п’ятницю за адресою: Сахновщинська селищна рада, 1 поверх, 4 кабінет