РЦЗ Інформує
3 грудня 2021 року всі базові центри зайнятості/філії Харківської області перейшли на нову модель надання клієнтоорієнтованих послуг. Основною метою запровадження нового підходу є прискорене працевлаштування та повернення до легальної зайнятості, поглиблення співпраці з роботодавцями та іншими учасниками ринку праці.
У рамках реалізації проєкту здійснений перерозподіл функції фахівців служби зайнятості. Введена посада адміністратора центра зайнятості, який першим зустрічає клієнта і надає йому широкий спектр послуг. Тепер один фахівець може і поінформувати про послуги, і підібрати роботу, і прийняти документи для отримання ваучера, довідок, дозволу на працевлаштування іноземця тощо. З безробітними буде працювати кар’єрний радник; із безробітними, які потребують спеціалізованих послуг – спеціалізований кар’єрний радник.
Нова модель спрямована на те, щоб звільнити фахівців від супутніх функцій із нарахування, поточної верифікації, адміністративних, господарських функцій, спрямувавши свій час для надання послуг клієнтам служби зайнятості.
Особлива увага приділяється цифровізації послуг, що надаються службою зайнятості через електронні кабінети шукача роботи та роботодавця.