A A A K K K
для людей із порушенням зору
Сахновщинська селищна рада
Харківська область, Красноградський район

«ЗАРАЗ ПІДЕМО ДО ДИРЕКТОРА»

Дата: 13.10.2021 13:12
Кількість переглядів: 421

Школа залишається в нашій пам’яті світлими згадками про дитинство і безтурботність, про перших друзів і перші успіхи, про першу вчительку. І всі ми пам’ятаємо головний аргумент вчителя для неслухів: «зараз підемо до директора». Час плине, змінюються покоління, колишні учні Сахновщинських шкіл стають учителями, а тепер – вже й директорами навчальних закладів громади.

З 13 липня 2021 року, згідно результатів конкурсного відбору, Анна Василівна Савельєва займає посаду директора КЗ «Новоолександрівський ліцей».
Анна Василівна – випускниця 2006 року Сахновщинського суспільно-гуманітарного ліцею. Вищу освіту здобула в Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С. Сковороди. З 2012 року розпочала свою педагогічну діяльність на СахновщИні: вчителька правознавства в Гришівській ЗОШ І-ІІІ ступенів, Великобучківській ЗОШ І-ІІІ ступенів, Новодмитрівській ЗОШ І-ІІІ ступенів (2012-2013 роки); вчителька історії та правознавства КЗ «Огіївський ліцей» (2013-2021 роки).
З 2016 року Анна Василівна є сертифікованою експерткою і тренеркою з проведення антидискримінаційної експертизи освітнього контенту. З січня 2021 входить до складу експертної комісії МОН з експертизи об’єктів грифування. З 2019 року займається тренерською діяльністю. Неодноразово нагороджена подяками та почесними грамотами відділу освіти, Харківської державної адміністрації, Сахновщинської РДА, комітету профспілки працівників освіти. Має вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «старший вчитель». Учні Анна Василівни неодноразово були учасниками й призерами олімпіад та Всеукраїнського конкурсу-захисту робіт МАН.

Пропонуємо вашій увазі інтерв’ю з актуальними питаннями та відвертими відповідями Анни Василівни Савельєвой:
- ВВАЖАЄТЬСЯ, ЩО ВЧИТЕЛЬ – ЦЕ ПРОФЕСІЯ ДЛЯ ОБРАНИХ. І ДІЙСНО, НЕ КОЖНІЙ ЛЮДИНІ ПІД СИЛУ БУТИ ПЕДАГОГОМ, ДАВАТИ ДІТЯМ ЗНАННЯ, ПОСТІЙНО ЗАЙМАТИСЯ САМОРОЗВИТКОМ, ЙТИ В НОГУ З ЧАСОМ, ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ЗДОРОВИЙ МІКРОКЛІМАТ У КЛАСІ. ЩО СТАЛО ПРИЧИНОЮ ОБРАННЯ ТАКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ Й НЕЛЕГКОЇ ПРОФЕСІЇ?
Стати вчителькою мріяла з першого класу. Люблю роботу з дітьми, з ними завжди тримаєш себе в тонусі. Іншої професії не розглядала ніколи, обирала лише між факультетами: філологічним та історичним. Й зупинила свій вибір на історії.

- ЗАРАЗ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗНАЧНА КІЛЬКІСТЬ МОЛОДИХ САХНОВЩАН ЗАЛИШАЄТЬСЯ У МІСТІ. ЩО СТИМУЛЮВАЛО ВАС ПОВЕРНУТИСЯ НА МАЛУ БАТЬКІВЩИНУ?
Напевно, життя у місті вимагає іншого складу характеру. Не люблю велику кількість автомобілів, постійну залежність від транспорту. У нас спокійно, зелено, затишно, екологічно та практично все - в пішій доступності. Люблю свій край, своє селище. Бачу позитивні зміни в благоустрої, в оновленні інфраструктури. Прагну, щоб і моя дитина жила тут і в майбутньому працювала на благо громади.

- ПОСАДА ДИРЕКТОРА ПРИНЦИПОВО ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ПОСАДИ ВЧИТЕЛЯ. АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАЦІВНИКИ МАЮТЬ ВОЛОДІТИ НЕАБИЯКИМИ ОРГАНІЗАТОРСЬКИМИ ЗДІБНОСТЯМИ ТА НАВИЧКАМИ УПРАВЛІННЯ. ЯК ВІДЧУЛИ В СОБІ СИЛИ ДЛЯ ТАКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ МІСІЇ?
Ніколи не мала амбіцій до посади директора. Але, працюючи вже досить довгий час вчителем, зрозуміла, що можливостей для новаторства, для тих змін, що вимагає НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА, в адміністративного працівника значно більше. А ці зміни вкрай необхідні, щоб рухатися в ногу з часом і давати учням достойний рівень знань. Тому, за підтримки близьких, вирішила спробувати. І сьогодні не шкодую про своє рішення, маю сили й натхнення на плідну працю.

- ЗА ТРИ МІСЯЦІ РОБОТИ НА ПОСАДІ ДИРЕКТОРА ВИ, НАПЕВНО, ВЖЕ СФОРМУЛЮВАЛИ ПЕВНІ ВИСНОВКИ ЩОДО КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ПОТРЕБ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ. ЯКИМИ ВОНИ Є?
Кадрове забезпечення школи є важливим чинником, від якого залежить кінцевий результат роботи. Педагогічний колектив у нас відносно молодий, згуртований, кожен і кожна є особистістю. У нас налічується 19 вчителів та 3 асистента вчителя. Я вважаю, що лише у співпраці ми зможемо реалізувати завдання, які сьогодні ставить перед нами суспільство і держава.
Зрозуміло, що мені, як директору, доводиться знайомитися з великою кількістю нормативно-правових документів, які регламентують освітній процес. Складнішими є проблеми, пов’язані з господарською частиною. Діти повинні мати сучасний і безпечний освітній простір, але, на жаль, є проблеми, які не можна вирішити одразу. Я це розумію і сподіваюся, що позитивна тенденція останніх років щодо поліпшення матеріального стану шкіл буде продовжуватися і наші діти навчатимуться в сучасних і оновлених школах. Ми також надзвичайно вдячні батькам, які завжди відгукуються на прохання школи, і спонсорам, що допомагали і допомагають нашому навчальному закладу.

- ЧАСТО МОЖЕМО ЧУТИ, ЩО РІВЕНЬ МІСЬКИХ І СІЛЬСЬКИХ ШКІЛ, САМЕ З ПОГЛЯДУ НАДАНИХ УЧНЯМ ЗНАНЬ, ЗНАЧНО ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ. ЯКИМИ Є ВАШІ ПОГЛЯДИ З ЦЬОГО ПРИВОДУ?
Звичним є порівняння рівня знань за результатами ЗНО і ДПА. Але погодьтеся, що порівнювати школу, в якій 60 випускників і в якій 6 – це несправедливо. Навіть серед невеликої кількості учнів завжди знаходяться обдаровані. Рівень підготовки вчителів однаково високий, як у міських, так і в сільських школах. Так, є різниця у фінансовій спроможності батьків, у технічному забезпеченні школи. Але ми справляємося: вчителі приносять з дому власну техніку, якщо така відсутня у школі. Скажу так: сільські діти привчені до праці, фізичної й розумової. Те, над чим ще треба потрудитися, а не взяти готовим, в майбутньому стане корисним для дитини: в плані самодисципліни та вмінню досягати своєї мети. Зі свого досвіду знаю: якщо дитина звикла викладатися в школі, то вона буде гарно навчатися й далі і зрештою стане класним спеціалістом.

- НАД СІЛЬСЬКИМИ ШКОЛАМИ НАВИСЛА ЗАГРОЗА ЗАКРИТТЯ: І ЯК БИ НЕ НАМАГАЛАСЯ МІСЦЕВА ВЛАДА ЇХ ЗБЕРЕГТИ, ЯКЩО ЦЬОГО ВИМАГАТИМЕ ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО, ОСВІТНЮ МЕРЕЖУ ГРОМАДИ БУДЕ СКОРОЧЕНО. ЯКИМ Є ВАШЕ СТАВЛЕННЯ ДО ТАКИХ ЗМІН?
Сподіваємося, що нашої школи це не торкнеться, адже зараз ми маємо 105 учнів, а перспектива на 1 клас наступного навчального року вже сьогодні складає 10 дітей.
Якщо в цілому, то до питання скорочення освітньої мережі ставлюся болюче. Закриття шкіл – це винищення сіл.
Я пишаюся тим, що наша громада цьогоріч зберегла всі 16 шкіл. Це гідно і достойно. Ми маємо докласти всіх можливих зусиль, щоб і надалі ці навчальні заклади існували: енергозберігаючі технології, залучення грантових коштів тощо.
На моїй пам’яті було закрито три школи: Великобучківську, Аполлонівську та Новодмитрівську. Страшно дивитися на пусті, закриті приміщення і згадувати, як там лунав дитячий сміх.
Школи - це майбутнє села!

- ЧЕРВОНА ЗОНА КАРАНТИНУ, ВВЕДЕННЯ ЯКОЇ МОЖЛИВЕ У НАЙБЛИЖЧИЙ ЧАС, ВИМАГАЄ 100% ВАКЦИНАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ДЛЯ ПОВНОЦІННОЇ РОБОТИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. ЯК В НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОМУ ЛІЦЕЇ З ВАКЦИНАЦІЄЮ?
На сьогодні у нас 100% вакцинований колектив. Хочу зазначити, що цього ми досягли не «з-під палки». Звичайно, на початку мав свій вплив антивакцинаційний спам у соціальних мережах. Але з часом до всіх прийшло розуміння того, що штам Дельта на сьогодні є найстрашнішим за всі попередні. Минулоріч значна частина колективу перехворіла на КОВІД, і переживати це знову (або й ще гірше) ніхто не хоче. Тому працівники нашого навчального закладу виважено і з розумінням підійшли до вакцинації. Масковий режим і дезінфекцію теж ніхто не відміняв.
Безпека учнів, батьків і працівників навчального закладу – перш за все.

- ЯКОЮ БУДЕ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКА ШКОЛА ЗА ВАШОГО КЕРІВНИЦТВА?
Я вважаю, що школа займає значне місце у житті кожної людини, її завжди називають другою домівкою. І ось наша школа є саме такою! Діти тут не тільки здобувають знання, а й знаходять нових друзів, вчаться бути чуйними та добрими людьми. Школа має бути тим середовищем, де дитина може максимально реалізувати свій потенціал і стати успішною. Кожна дитина важлива для школи, є унікальною та особливою. Кожна дитина заслуговує на якісну освіту й міцні знання!
Будемо намагатися максимально втілити нові підходи до навчання, що їх вимагає НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА і що ґрунтуються на засадах педагогіки, партнерства, співпраці між учнівством та вчительством.

Не стояти на місці, іти в ногу з часом, бути сучасним і обізнаним, впроваджувати нові технології й методики в освітній процес, згуртовувати педагогічній, учнівський та батьківський колективи – ось лише невеликий перелік задач, що стоять перед сучасним керівником навчального закладу.
Впевнені, що знання, ентузіазм та прогресивність допоможуть Анні Василівні Савельєвой досягти поставлених цілей.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь