Сахновщинська селищна рада
Харківська область, Берестинський район

Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад

Дата: 21.05.2021 06:28
Кількість переглядів: 377

Фото без описуВідповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15.02.2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» Сахновщинська селищна рада Красноградського району оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

 

            *          спеціаліста відділу бухгалтерського обліку і звітності;

                       

                       

            Вимоги до конкурсантів:

1.Знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та специфіка функціональних повноважень.

2.Вища освіта не нижче ступеня бакалавра відповідного професійного спрямування.

3.Без вимог до стажу роботи.

4.Вільне володіння державною мовою.

5.Досконале володіння комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням, офісною технікою; бути впевненим користувачем ПК.

           

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

            -заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування;

            -заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

            -дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

            -копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

            -декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агенства з питань запобігання корупції;

            -копію документа, який посвідчує особу;

            -копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

-довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

-письмова згода на обробку персональних даних.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Сахновщинської селищної ради.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня розміщення оголошення у засобах масової інформації за адресою: 64501, Харківська область, смт. Сахновщина, вул. Шмідта, 10, Сахновщинська селищна рада, довідки за телефоном 3-10-43.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь