Сахновщинська селищна рада
Харківська область, Красноградський район

Моніторинг якості надання соціальних послуг учасникам Великої Вітчизняної Війни

Дата: 06.05.2021 16:56
Кількість переглядів: 681

Фото без опису У квітні 2021 року КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області проведено моніторинг якості надання соціальних послуг учасникам ВВВ.

При проведенні оцінки якості соціальних послуг застосовуються наступні показники якості цих послуг: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальних послуг, професійність.

Для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг розроблені анкети (опитувальники). Комісія з оцінки якості здійснює опитування отримувачів соціальних послуг або їхніх законних представників з метою отримання відгуків стосовно організації та надання соціальних послуг. Опитування проводиться відповідно до затвердженого плану заходів по проведенню внутрішньої оцінки якості та графіку проведення оцінки якості.

Станом на 05.05.2021 року територіальним центром обслуговується 949 осіб, з них 271 осіб, охоплені обслуговуванням відділенням догляду вдома, 20 осіб охоплені обслуговуванням відділенням стаціонарного догляду, 220 осіб, охоплені обслуговуванням відділенням денного перебування, 438 осіб, охоплені обслуговуванням відділенням натуральної та гуманітарної допомоги. В оцінюванні прийняли участь 21 учасник ВВВ. Перевірено роботу 22 соціальних робітників та 2 соціальних працівників.

  1. Адресність та індивідуальний підхід

Комісією проведено перевірку особових справ 33 учасників ВВВ, які знаходяться на обслуговуванні у територіальному центрі, під час якої встановлено, що на всіх заведені особові справи з діючими індивідуальними планами.  Визначення індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги здійснюється при взятті на обслуговування та укладанні договору з урахуванням ступеня їхніх індивідуальних потреб. Надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувачів соціальних послуг здійснюється один раз на півроку.

Всі плани складені за встановленими вимогами та переглянуті у визначений термін. З усіма отримувачами соціальних послуг укладені договори про соціальне обслуговування з дотриманням вимог законодавства.

2. Результативність

Згідно проведеного опитування, в т.ч. і телефонного, з 21 учасників ВВВ, охоплених опитуванням, всі задоволені якістю та періодичністю надання послу, що становить 100 % від охоплених оцінюванням. У 14 отримувачів соціальних послуг спостерігається покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивні зміни у стані отримувачів соціальних послуг у процесі надання порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавались.

3. Своєчасність

Протягом січня – квітня 2021 року до КУ «Територіальний центр» надійшло 8 звернень за отриманням соціальних послуг. Терміни прийняття рішення про надання соціальних послуг чи відмову у їх наданні дотримано та складено індивідуальні плани надання соціальних послуг. Всі особові справи, одержувачів соціальних послуг відповідають вимогам нормативних актів, якими керується КУ «Територіальний центр» у своїй роботі.

Проведення комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальних послуг та складання індивідуального плану здійснюються протягом 5 календарних днів з дати  звернення отримувача соціальної послуги або його законного представника. Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальних послуг є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання соціальної послуги догляду вдома.

Через 30 днів з дня початку надання соціальних послуг соціальним працівником (за потреби) проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальних послуг з метою коригування індивідуального плану. Надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальних послуг здійснюється один раз на 6 місяців.

Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання послуг укладається договір про надання соціальних послуг, який підписується у двохсторонньому порядку. Строки та терміни надання соціальних послуг відповідають зазначеним у договорі.

В усіх актах перевірок якості обслуговування зафіксовано дотримання термінів надання соціальних послуг, що становить 100 % .

4. Доступність та відкритість 

КУ «Територіальний центр» розташований в одному приміщенні з іншими відділами та службами. Біля будівлі розташовано паркувальний майданчик. На всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету/посадової особи. В приміщенні оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг, містяться копії буклетів та порядок подання і розгляду скарг, графік прийому громадян, картки  послуг догляду вдома, соціальної адаптації та стаціонарного догляду, інформацію розміщено на сайті Сахновщинської селищної ради.

КУ «Територіальний центр» частково забезпечений комп’ютерною та оргтехнікою, що ускладнює і уповільнює роботу та потребує розширення матеріально - технічної бази Приміщення КУ «Територіальний центр» частково відповідає протипожежним вимогам. Безперешкодний доступ отримувачів соціальних послуг до КУ «Територіальний центр» забезпечений частково. Вирішення даних питань потребує додаткового виділення коштів.

  1. Повага до гідності отримувача соціальної послуги

Під час проведення моніторингу та згідно проведених опитувань, в т.ч. і по телефону, отримувачі соціальних послуг задоволені роботою працівників КУ «Територіальний центр». Всі з опитаних задоволені ставленням до себе соціального робітника, що становить 100 %. Скарг або фактів негуманних дій до отримувачів соціальних послуг в процесі опитування не виявлено. Договором передбачені положення щодо дотримання принципу конфіденційності. Випадків порушення принципу конфіденційності не виявлено.

6. Професійність

В КУ «Територіальний центр», відповідно до законодавства, сформовано штатний розпис з урахуванням спеціалізації. Посадові інструкції затверджено згідно чинного законодавства. Всі працівники та соціальні робітники відділень володіють необхідними  знаннями й навичками, які  відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеними «Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (випуск 80. Соціальні послуги», затвердженим наказом МПСПУ від 14.10.2005 року № 324), наказом МСПУ від 04.07.2019 р., № 1049 «Професійний стандарт «Соціальний працівник», наказом МСПУ від 15.08.2019 р., № 1243 «Професійний стандарт «Соціальний робітник». Розроблений графік проведення атестації соціальних працівників на рік.

Обов’язковий медичний огляд пройдений всіма працівниками відповідно до термінів проходження. Соціальні робітники в цілому забезпечені необхідним обладнанням та інвентарем.

За результатами моніторингу та оцінки проводиться: підготовка відповідних звітів про надання соціальних послуг; удосконалення діяльності роботи з організації та надання соціальних послуг; планування подальшої роботи КУ «Територіальний центр» з питань розвитку системи надання соціальних послуг; розроблення заходів з покращення якості надання соціальних послуг та удосконалення діяльності територіального центру.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь