Торговий майданчик!
У публікації про засідання виконавчого комітету (25.03) ви могли ознайомитися з рішенням про дострокове розірвання контракту з директором КП «Сахновщинське виробниче підприємство «Схід»». Вважаємо за необхідне пояснити причини такого рішення. Керівництво Сахновщинської селищної ради звернуло увагу на те, що умови праці, благоустрій територій на ринках селища не відповідають сучасним вимогам. Тому розпорядженням голови Сахновщинської селищної ради Володимира Суєцького було створено робочу групу з вивчення цього питання.
Був проведений аналіз фінансової звітності КП «Схід» за 2020 рік: баланс на 31.12.2020 та звіт про фінансові результати за 2020 рік.
Основна мета діяльності підприємства - це отримання прибутку шляхом надання ринкових послуг населенню селища, приватним підприємцям, товаровиробникам, фізичним та юридичним особам.
Щодо результатів діяльності КП «Схід» за 2020 рік: доходи склали 406,0 тис. грн., що на 29,0 тис. грн. менше в порівнянні з 2019 роком, витрати склали 471,0 тис. грн., що на 61,0 тис. грн. більше в порівнянні з минулим роком. Отже, фінансовий результат – збиток в сумі 65,0 тис. грн.
У складовій витрат підприємства 84% - це заробітна плата з нарахуванням, 6,8% - придбання інвентарю для прибирання та інші матеріали, 2,9% - податки, 5% - оплата послуг: за вивезення ТПВ, Укртелеком, Харківобленерго, водоканал тощо.
Штатна чисельність працівників підприємства у 2020 році становила 5 осіб або 4,5 штатних посад.
По даним КП «Схід» на промисловому торгівельному майданчику здійснюють торгівлю 52 підприємця, на продуктовому – 35. Всього – 87.
При цьому дохід в місяць за оренду торгових місць повинен складати по промисловому майданчику – 16,3 тис. грн., по продуктовому – 12,0 тис. грн. Річна сума – 340 тис. грн.
Станом на 15 грудня 2020 р. заборгованість підприємців перед КП «Схід» складала 23,7 тис. грн. Станом на 01.03.2021 ситуація практично не змінилася і заборгованість становила 26 тис. грн. Шляхом переговорів ситуація по несплаті орендної плати не була вирішена. Робота по стягненню заборгованості не проводилася.
Згідно штатного розпису станом на 01.09.2020 місячний фонд заробітної плати працівників підприємства складав 27,6 тис. грн., річна сума - 330 тис. грн. і це без нарахування на заробітну плату.
Про що це говорить? А говорить це про те, що вартість оренди 1 м2 площі торгового місця застаріла і не відповідає вимогам часу, не змінювалася, не індексувалася і становить 0,90 грн. на промисловому майданчику і 1,50 грн. на продуктовому майданчику.
Заходи щодо покращення фінансового стану підприємства не вживалися. Не були заключені додаткові угоди з підприємцями, не ініціювалося питання підвищення тарифу. Не вживалися заходи щодо підготовки позовних заяв до суду про систематичну несплату підприємцями коштів за користування торговими місцями.
Ми вдячні Віті Харчовій за багаторічну працю, але бачимо, що в сьогоднішніх умовах підприємство має очолити людина, здатна до більш рішучих і радикальних дій, щоб навести лад на наших ринках і створити гідні умови і для продавців, і для покупців, та зробити врешті-решт підприємство прибутковим, адже в усьому світі приватні ринки приносять власникам чималий прибуток, то чому наш, комунальний, має нести збитки?! Ринки – це робочі місця, це податки у місцевий бюджет. Будемо їх удосконалювати й розвивати!
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)